Každý z nás někdy stál na začátku nové cesty...
Hledáte průvodce edukací pro svůj tým nebo pro sebe?
Nabízím semináře, přednášky a konzultace zejména předškolním pedagogům v těchto oblastech:
- Plánování a evaluace
- Pedagogická diagnostika
- Inkluze
- Osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků
- Komunikační dovednosti
- Konzultace pro začínající učitele MŠ
- Konzultace pro začínající ředitele MŠ
- Konzultace pro studenty pedagogických škol
Plánování a evaluace
Nejdůležitější ze všeho je diferenciace činností podle věku a individualizace činností. K tomuto cíli vede mnoho cest.
Pomůžu vám dobře plánovat:
Řízenou činnost (frontální či skupinovou)
Nepřímo řízenou činnost (centra aktivit)
Tělovýchovné chvilky a jejich části
Dále si ukážeme jak efektivně celý proces zhodnotit.
Pedagogická diagnostika
Dnešní mateřská škola je pro rodiny poradenským pracovištěm, které musí umět odborně posoudit a vyhodnotit aktuální stav, vývoj a potřeby dítěte a dle zjištěných skutečností dítěti nastavit co nevhodnější plán rozvoje.
Inkluze
Nevíte si rady s dětmi se speciálně vzdělávacími potřebami? Nevíte, jakou jsou možnosti školy, rodiny a poradenských zařízeních? Potřebujete poradit s tvorbou Plánu pedagogické podpory či Individuálního plánu a nastavit ta správná podpůrná opatření? Určitě společně najdeme cestu k tomu, jak učit v inkluzivní době a nezbláznit se.
Osobnostní rozvoj
Pokud chci pracovat s živými bytostmi jako jsou lidé, musím nejdříve dobře znát sám sebe. Při seberozvoji se zaměřuji zejména na sebepoznání, různé typologie osobnosti, silné a slabé stránky, syndrom vyhoření a studium mozku a jeho funkcí.
Někdo moudrý řekl: "I skrze bolest se učíme a rosteme, dokud se nenaučíme růst skrze radost a potěšení."
Komunikační dovednosti
Komunikace je pro učitele každodenní nutností, a to nejen s dětmi a s žáky, ale i s rodiči, kolegy či nadřízeným. Je to velice náročná disciplína. Naučím vás pochopit význam verbální i neverbální komunikace a jejích prostředků a prakticky si ukážeme, jak zvládat situace, které nám naše praxe přináší. Jak formativně hodnotit, jak říct nepříjemné věci, jak komunikovat s problémovým rodičem či konfliktní osobou nebo jak vést třídní schůzky, konzultace s rodičem.